mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Wednesday 9 November 2011

GONAL 225 IU

eemmm...dah lama jugak aku biarkan rumahku ini bersawang..mungkin lps ni x lg kut sbb aku akan mulakan perjalanan ivf sebaik saja cik p berkunjung bln ni..dan sepertimana tujuan asal blog ni tercipta adalah untk catatan aku dalam perjalanan menuju impian.. 8 nov 2011, aku n en suami ke hsnz k.trg, kami kena ambik darah utk ujian saringan bg memastikan kami bebas dr penyakit hepatitis dan 2 lg tu aku lupa dh apa..kalu utk aku plak ada extra satu ujian penyakit rubella. aku juga dapat bekalan ubat..gonal f 225iu.tp untuk 5 hari dulu.selebihnya nanti dibekalkan lg bila dtg tvs pd hr keenam cycle ni..dr nasir amat galakkan pesakit yg nak buat ivf makan jus monavi..kena makan somi istri..aku ada gak lh beli tadi..rm120 sebotl dr staffnurse hsnz..semoga segala usaha diberkatiNYa dan segala urusanku dipermudahkanNya,begitu juga untuk semua rakan2 ttc yg lain,amin..

2 comments: