mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Wednesday 5 October 2011

duphaston

satu masuk ikut mulut..satut masuk ikut tut..huhu..setiap hari 3 kali sehari..pukul 8am,4pm dan last 10 pm..yang kena makan tu namanya duphaston..yg satu lg tu plak ntah apa namaya..nanti jap lg mummy chek key..ubat2 ni nak kena ambik sampailah appoinment nge prof zainul 9 november ni..itu pun kalau cik p mummy tak bertandang lh bln ni..hrp2nya camtu lh,amiin...kata prof selagi x period selagi tu kena ambik ubat ni..mummy ada gak tanya fungsi ubat ni..semuanya untuk support pregnancy after iui..bersinar rasnya harapan...berbunga2 hati mummy mendengrnya..ya lah , cam cerah je skit harapannya kan.namun segalanya adalah dengan ketentuan Illahi..semoga ada rezki mummy kali ni, amiin

tp terus terang, semakin hampir ke 13 okt..hr yg sepatutnya mummy dikunjungi cik p semakin berdebar dan tak keruan jiwa mummy ni..hati tu rasa cam takde apa2 tapi tetap menaruh harappan walaupun sebenarnya tak nak berharap sangat .. takperlah, apapun resultnya nanti akan mummy cuba terima dengan redha..pasti ada hikmahnya di sebaliknya..pasrah                          

5 comments:

  1. saya doakan awak berjaya..:)ini 1st IUI ye?
    sudi singahla di blog saya...

    ReplyDelete
  2. Tq..ini iui kali ke 4..huhuhu..saya pun amat berharap..kalau saya ada rezki kali ni, x perlu lh saya lalui ivf nanti..huhu.semoga Allah kurniakan rezki buat kita semua, amin

    ReplyDelete
  3. 1st iui saya gagal....sekrg saya dalam tempoh berehat...nak tenagkan fikiran..mingkin tahun dpn saya sambung treatment..
    betul nk teruskn ivf tu? x rs terlalu awal? bru gagal iui ke 4 kn? mungkin kne rehat..kurgkn stress..gi bercuti..:) ni pndgan saya je..:)

    ReplyDelete
  4. saya pun ada gak terfikir cam tu..blh ke rest satu cycle trs buat ivf..tp saya dh nak masuk 36 tahun, rasanya lg cepat cuba lg bagus kan..lg pun saya nak grab time cuti sekolah ni..saya harap Allah memberi petunjuk kt saya..awak buat iui kat mana..saya doakan semoga kita Allah makbulkan doa kita satu hari nanti..

    ReplyDelete
  5. my gynea is dr marsita mansor dia da klinik medina taman melati utama...saya pon bukannya muda, 3 series jugak..hehe..sapa doc awk pulak?

    insyallah..kalo ada rzeki...allah tetap akan bg...xkira dgn cara clomid, iui,ivf atau scara natural sekali pon...

    ReplyDelete