mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Friday, 22 June 2012

Masihkah ada harapan

Saban hari rasa makin tertekan..entah kenapa saban hari aku asyik fikirkan tentang kehadiran zuriat lg dlm hidupku..terasa sunyi, sepi tanpa tangisan sikecil makin menghimpit perasaan..kasihan melihat suami yg nampak cam bosan jer ..aku tahu dia bosan tp tak pernah diluahkan..cuma sekali..aku ada tanya, abang bosan ke xder baby..jawapnya..erm, sampai satu tahap mmg rasa bosan sikit sbb adik dah besar,dah buat hal sendiri..betul kata suamiku..puteriku dah besar, dah ada dunianya sendiri..kini kami sgt2 rindu nak ada baby lagi..nak main2 nge baby, nak gomol2 baby, nak timang2 baby lagi..sebenarnya aku terlalu teringin nak gembirakan anakku dgn baby..dia terlalu mengharapkan ada baby..dia terlalu teruja bila jumpa baby..saban malam bertanya bila dia akan ada baby..kesian anakku..kesian suamiku..tp apakan daya, Allah Maha Berkuasa..kita hambanya hanya mampu berusaha, berdoa dan selebihnya kita serakan kepadaNya..mengharap rahmat dan kasih sayangNya..semoga doa dan rintihan di perkenankanNya..Amiiin...

2 comments:

  1. salam. hmm jgn byk bersedih eh? :) kite ade wat tshirt TTC, kalau nak order meh tgk kat sini!
    http://findingtwolines.blogspot.com/2012/06/order-your-ttc-tshirt-now.html
    (limited order je tauu)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah
    12 tahun akak menunggu.. akhirnya keluar jugak assoliehin walaupun lahirnya sama hari akk kebumikan ayah tersayang.
    Semoga yanie dikurniakan anak yang comei2 dan beriman... amiin

    ReplyDelete