mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Monday, 3 October 2011

PENJAGAAN SELEPAS IUI

Kata orang, lepas wat iui kena rest, kena pantang makan macam2..aku? eh! haruslah jaga kan..hehe..tapi itulah kadang2 den terlupo..sudahnya dah terangkat benda berat, dah terminum ais dan macam2 ter lagi lah..camner ni..huhu..hari ni aku baru 6 hari lepas iui..tak tahu lh camner rezekiku kali ini..segalanya aku serahkan kepadaNya..tiada daya upaya ku Ya Rabb..melainkan hanya dengan izinmu Ya Allah..

tapi..malam ni aku rasa tak keruan..rasa nak nangis..huaaaaaaa..sebabnya, en.suami aku nampaknya benar2 berharap..katanya, bila dapat tahu pregnant ke tak yang..tak sabar rasanya nak tahu..huwaaaa,huwaaaa..aku jadi takut..takut tak berjaya..akan kecewakah en suami..bila aku kata aku sangat tak suka kalau dia mengharap, takut dia kecewa dan aku akanlebih kecewa kalau aku mngecewakannya..tapi en suami plak kata..taklah,tak mengarap sangat..pulak dah..habis tu awatlah cik abang duk kata lagu tu tadi cik abang oiii...huhuhu

takpe lah..apapun keputusan iui kali ni nanti, aku pasrah, aku redha dan akan ku tabahkan hatiku semampu mungkin andai ianya menyakitkan..dan andainya ia membahagiakan, akan ku sujud kehadratmu bagi mensyukuri nikmat dan anugerahMu  Ya Allah

No comments:

Post a Comment

Post a Comment