mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Monday 17 October 2011

CD35

setiap hari ada spotting..sedikit tp cukup untuk merisaukanku..huwaaaaaaaaaa..brownish tu mula kuar pagi jumaat lps,14hb okt 2011..terus call MAC HUKM tanya..nurse yg menjawab phone call aku kata teruskan ubt duphaston dan utro tu sehingga kuar fresh blood yg samapai basah dan penuh pad, baru berenti makan ubat..
hari demi hari amat mendebarkan..sehingga ke hari ini keadaan masih sama..huhu..sebenarnya semalam aku dh wat upt, guna clearblue lagi biar accurate..tp resultnya -ve..aku mula x keruan, tambah2 lagi hr ni dh ada darah sikit2 yg keluar..aku amat berharap iui kali ni berjaya Ya Allah..namun apakan dayaku, andainya suratan tidak menyebelahiku kali ini, aku redha kerana segalanya adalah ketentuanNya

No comments:

Post a Comment