mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Saturday 13 August 2011

IVF..

Malam tadi airmataku menitis lagi..tera kerdilnya diri ini.itulah aku, seorang hamba yg lemah..walau bagaimmana kuat aku berusha, walau sejuta doa kupanjatkan, walau segunung impian kubina namun andai Allah masih tidak mengizinkan..maka berkunjunglah cik p tepat pada masanya..puteri dan ensuami, maafkan ibu..lebih down rasanya melihat ensuami nampak turut kecewa walau kata2nya ttp mengatakan..xper,..

Puteriku..terlalu mnginginkan teman utk bermain..aku, terlalu ingin merasai keindahan mengendong dan menyusukan baby setelah 8 thn pengalaman itu berlalu..ia semakin pudar dr ingatan..cik p ku x pernah gagal utk bertandang sejak 8 thn ni..6 thn lps aku mula ttc...3 thn ni aku terlalu serius ber ttc dan hari ni aku dh penat..

Aku dijadualkan buat ivf november ni..mmg aku terlalu berharap agar aku blh mengandung sbl november..tp nampaknya harapanku tinggal harapan..semoga ivf nanti bakal menjanjikan sesuatu buat kami dengan izin Allah...

No comments:

Post a Comment