mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Wednesday, 13 July 2011

memang betul2 suspend...perut keras jer..asyik cramp je, buncit plak tu.kalu naik tangga skit mengahnyer ngalahkan berlari 5 km.tapi...tanda cik p nak bertandang pun ada..camno ni? cik abg plak cam dh mengharap. Walaupun katanya dia tak kisah kalau tak dpt baby lagi tp aku tahu dia pun mengharap sebenarnya.mngkin cik abg taknak tambah tekanan aku lg kut.thanks cik abg.

aku plak kena travel hr jumaat..balik kg. org kata kalu awal2 melekat ni tak elok travel jauh2..alahai, duhai baby, adakah dirimu wujud dalam rahim ibu sekarang atau..cik p yg sdg bersedia utk bertamu..sungguh ibu keliru anakku. Hati ibu tefllau mengharapkan kehadiranmu sayang,terlalu merindui tangisan si kecil.Ya Allah, berilah aku peluang utk mnikmati saat indah itu..amin

kalau ikutkan hasil tvs oleh doktor hamid arshat hr tu ada 4 folicel ..2 besar dan 2 kecil..tp entah mengapa doktor tak nak teruskan plan asal utk iui malah nasihatkan aku utk cub sendiri..aku pun hairan sebenarnya..lgpun ini bkn kali pertama perkara sebegini terjadi..dah 4 kali rasanya doktor tiba2 tak tefuskan dgn iui malah minta cuba sendiri.padahal aku dh makan clomid da hasil tvs ada telur matang..alasan doktor telur yg besar tak banyak dan tak cukup besar agaknya, jadi rugi kalau buat iui katanya..aku mmg frust tak jadi buat iui pada cycle ni..walaupun tanpa iui dan dan cik abg berusha keras kali ni, yalah folicel ada 4 kan..harap2 salah satunya dapatlh membawa berita gembira buat kami..insyaallah

Hari ni, lg 2 hr tarik cik p sepatutnya bertandang..aku mula tak keruan..tanda ia akan bertamu dah, pun ada..Ya allah, tabahkanlah hati hambaMu ini Ya Allah..kurniakanlah kami zuriat lagi Ya Allah..amiin

No comments:

Post a Comment