mydreams

ke arah impian itu..akan terus melangkah walau seribu onak dan duri merentasi,,aku akan tetap tabah menuju IMPIAN ITU

Saturday, 9 July 2011

lambatnyer.....

kenapa lambat sangat?.. Tanya seorang pakcik kepadaku..aku sedih? Entah..pelik?entah..kecewa?..mngki...kecewa sbb seorang pakcik yg tua seharusnya tahu akan jawapannya..namun masih juga mahu bertanya..dalm kekeliruan aku menjawab..nak buat camner pakcik..urusan rezki bkn hak saya..spontan jawapan tu keluar dr bibirku..ops, sorry ya pakcik kalau saya terkasar..aku sebenarnye selalu takde jawapan bg setiap soalan sedemikian..kerana ketahuilah betapa aku terlalu ingin mempunyai anak lagi dan lagi dan lagi....kepiluanku tak tergambar setiap kali anakku bertanya ..ibu,knapa aleya takder adik,kan best kalau aleya ada adik ..blh main, aleya bosan lh main sorang2 bu..ketahuilah anak, ibumu kini sedang gigih berusaha untuk mendapatkan seorang adik buat teman sepermainanmu..bersabarlah sayang, ibu sanggup lakukan apa sajer agaar impian kan jadi kenyataan..semoga di berkati, amiin

No comments:

Post a Comment